.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ... نتایج قطعی مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه ،سیمرغ و جویبار مشخص شد
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ...(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی زنگ پایان شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ به صدا درآمد که یک پدیده به سپهر سیاسی این حوزه انتخابیه معرفی شد . پرواز «سیمرغ» در آسمان مازندران / فرزند شهید کشوری به مرحله دوم انتخابات راه یافت + اسامی چهار راه یافته به مرحله دوم
شمال نیوز : در حالی زنگ پایان شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ به صدا درآمد که یک پدیده به سپهر سیاسی این حوزه انتخابیه معرفی شد .(ادامه)
شمال نیوز : رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم با اعلام نظر هیئت های نظارت وارد مرحله جدی تر شد و در این میان حوزه های انتخابیه شاهد حضور چهره های شاخصی هستند که تنور انتخابات را گرم تر می کنند . « علی کشوری » فرزند خلبان شهید احمد کشوری از حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ
شمال نیوز : رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم با اعلام نظر هیئت های نظارت وارد مرحله جدی تر شد و در این میان حوزه های انتخابیه شاهد حضور چهره های شاخصی هستند که تنور انتخابات را گرم تر می کنند .(ادامه)
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.» ده خاطره از شهید شیرودی؛ عقاب تیزپرواز ارتش
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.»(ادامه)
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د. خلبان شهید کشوری ؛ از کوچه پس کوچه های کیاکلا تا اوج آسمان
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د.(ادامه)
آیت الله لائینی: روند مذاکرات فرسایشی نشود/ توجه به مطالبات زمین مانده معلولان
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مذاکرات در دولت جدید عزتمندانه تر از قبل شروع شده است، گفت: باید مراقب بود تا مذاکرات فرسایشی نشود.(ادامه)

یکی از خلبانان هوانیروز از طرف سپاه پاسداران ارتشی نمونه لقب گرفته است.
کدام خلبان شمالی؛‌ لقب ارتشیِ نمونه را از سپاه پاسداران دریافت کرد؟
یکی از خلبانان هوانیروز از طرف سپاه پاسداران ارتشی نمونه لقب گرفته است. (ادامه)
« شهید کشوری» ستاره درخشان آسمان ایران است
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از شهید احمد کشوری به عنوان ستاره درخشان آسمان ایران و از افتخارات هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی یاد کرد.(ادامه)
شهید شیرودی؛ عقاب تیز پرواز دوران دفاع مقدس / با اوج گیری جنگ کردستان، شهید شیرودی و چند تن دیگر از خلبانان وارد جنگ شدند. وی در عملیاتهای پروازی خود تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات دشمن در نقاط استراتژیکی غرب کشور وارد کرد....(خبر)
(ادامه)
حماسه ۹ دی، پیوند ناگسستنی مردم با رهبری
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حماسه ۹ دی پیوند ناگسستنی مردم با مقام عظمای ولایت و رهبری بود.(ادامه)
تصاویر/ سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری
دفاع پرس: سرلشکر خلبان شهید «احمد کشوری» در سال 1332 در کیاکلا (سیمرغ)، استان مازندران چشم به جهان گشود. وی‌ از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در جنگ ایران و عراق، نقش مهمی در سرکوب کردن شورشیان مسلح‌ کردستان در سال‌های 1358 و در دوران آغازین جنگ داشت. سرانجام وی در تاریخ 15 آذر 1359 توسط هواپیمای میگ عراقی در تنگه بینا در استان ایلام در منطقة عمومی میمک، مورد اصابت موشک قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.(ادامه)
امروز ۱۵ آذرماه مصادف با سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری و «روز هوانیروز» است. خلبانی که مداحی می کرد و در جریان مبارزه با طاغوت کار فرهنگی انجام می داد و آثار و کتاب های ممنوعه امام خمینی(ره) در آن زمان را میان مردم پخش می کرد.
خلبانی که مداحی می‌کرد و کتاب های ممنوعه داشت
امروز ۱۵ آذرماه مصادف با سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری و «روز هوانیروز» است. خلبانی که مداحی می کرد و در جریان مبارزه با طاغوت کار فرهنگی انجام می داد و آثار و کتاب های ممنوعه امام خمینی(ره) در آن زمان را میان مردم پخش می کرد. (ادامه)
شمال نیوز: بسياري از صاحبنظران جنگ‌هاي هوايي او را نامدارترين خلبان جهان ناميدند چنان كه شهيد فلاحي مي‌گويد او غيرممكن را ممكن ساخت و كسي بود كه وقتي خبر شهادتش را به امام (ره) داديم فرمود: او آمرزيده است. شهید شیرودی که بود و چه کرد؟
شمال نیوز: بسياري از صاحبنظران جنگ‌هاي هوايي او را نامدارترين خلبان جهان ناميدند چنان كه شهيد فلاحي مي‌گويد او غيرممكن را ممكن ساخت و كسي بود كه وقتي خبر شهادتش را به امام (ره) داديم فرمود: او آمرزيده است.(ادامه)
ناگفته‌هایی از دلاوری‌های شهید ‌کشوری
(ادامه)
اعلامیه شهادت شهید احمد کشوری+عکس
احمد کشوری در 15 آذر 1359 در حالی که پیروزمندانه از عملیات بازمی‌گشت، بالگردش مورد اصابت راکت یک فروند هواپیمای جنگنده دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید. (ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های سیمرغ از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند؛ جاده سیمرغ به بهنمیر و جویبار با توجه به دارا بودن کد ملی هنوز چشم‌به‌راه مرحله اجرای پروژه است و با اجرایی شدن آن علاوه بر توسعه سیمرغ٬ سوانح وحشتناک جاده‌ای کاهش می‌یابد..... «سیمرغ» دیگر تاب محرومیت ندارد !
شمال نیوز : جاده‌های سیمرغ از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند؛ جاده سیمرغ به بهنمیر و جویبار با توجه به دارا بودن کد ملی هنوز چشم‌به‌راه مرحله اجرای پروژه است و با اجرایی شدن آن علاوه بر توسعه سیمرغ٬ سوانح وحشتناک جاده‌ای کاهش می‌یابد.....(ادامه)
علی شیرازی مادر آسمانی(يادداشت)
علی شیرازی(ادامه)
پیام تسلیت خواهر شهید شیرودی برای مادر شهيدان کشوری‎
در پی فوت مرحومه حاجيه خانم فاطمه سيلاخوري، مادر شهيدان والامقام محمد و احمد كشوري، خواهر شهيد عزيز علي اكبر شيرودي، سركار خانم رقيه شيرودي، متن تسليت به شرح ذيل است. (ادامه)
شمال نیوز:محبوبیت و عزت حاجیه خانم "سیلاخوری" در ساده‌زیستی، بی‌تکلفی، صبوری و مهربانی زبانزد خاص و عام بود تا جایی‌ که منزل ایشان به محل ‌دل‌گویه‌ها و درددل‌های مردم تبدیل شده بود و اوج بزرگ‌منشی و وقارش تا بدان‌جا بود که... مادر سیمرغ ایران آرام گرفت + تصاویرتشییع
شمال نیوز:محبوبیت و عزت حاجیه خانم "سیلاخوری" در ساده‌زیستی، بی‌تکلفی، صبوری و مهربانی زبانزد خاص و عام بود تا جایی‌ که منزل ایشان به محل ‌دل‌گویه‌ها و درددل‌های مردم تبدیل شده بود و اوج بزرگ‌منشی و وقارش تا بدان‌جا بود که...(ادامه)
 رقیه توسلی مادر جان دیگر هم پرواز سیمرغ شده ای(يادداشت)
رقیه توسلی (ادامه)
تسلیت شجاعی در پی درگذشت مادر شهیدان کشوری
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از پزشکان معالج این مادر فداکار در گفتگو با شمال نیوز از تلاش کادر بیمارستان در راستای درمان وی خبر داد و گفت : از مردم شهیدپرور مازندران می خواهیم برای این مادر شهید پرور دعا کنند .... برای مادر شهیدان کشوری دعا کنید + تکمیلی
شمال نیوز : یکی از پزشکان معالج این مادر فداکار در گفتگو با شمال نیوز از تلاش کادر بیمارستان در راستای درمان وی خبر داد و گفت : از مردم شهیدپرور مازندران می خواهیم برای این مادر شهید پرور دعا کنند ....(ادامه)
شمال نیوز: امروز ۱۵ آذرماه مصادف با سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری و «روز هوانیروز» در سال ۱۳۵۹ است. خلبان احمد کشوری چگونه شهید شد ؟
شمال نیوز: امروز ۱۵ آذرماه مصادف با سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری و «روز هوانیروز» در سال ۱۳۵۹ است.(ادامه)
علی اصغر میرزایی ادامه داد: اين یادواره با سخنرانی امیر سرتیپ دکتر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد... یادواره امیران، سرداران و شهدای شهرستان سیمرغ
علی اصغر میرزایی ادامه داد: اين یادواره با سخنرانی امیر سرتیپ دکتر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد...(ادامه)
گرامیداشت خلبان شهید کشوری برگزار می شود
(ادامه)
یادواره امیران، سرداران شهید سیمرغ برگزار می‌شود
(ادامه)
عیادت استاندارمازندران ازمادرشهیدان کشوری
استاندار مازندران از مادر شهیدان لشکری در بیمارستان رازی قائمشهر عیادت کرد. (ادامه)
سانحه در فرودگاه مهرآباد/ سقوط ایران ۱۴۰ سپاهان ایر با ۵۰ سرنشین در مسیر تهران - طبس/ اظهارنظرهای رسمی درباره سانحه/ خطر از بیخ گوش عابران گذشت/ 42 کشته و 3 مجروح در حادثه هواپیمایی مهرآباد + عکس

سقوط خونین یک فروند هواپیمای مسافربری حوالی مهرآباد
سانحه در فرودگاه مهرآباد/ سقوط ایران ۱۴۰ سپاهان ایر با ۵۰ سرنشین در مسیر تهران - طبس/ اظهارنظرهای رسمی درباره سانحه/ خطر از بیخ گوش عابران گذشت/ 42 کشته و 3 مجروح در حادثه هواپیمایی مهرآباد + عکس (ادامه)
پیش‌بینی شهید شیرودی از زمان شهادتش
وقتی که شهید تیمسار فلاحی، رئیس وقت ستاد مشترک ارتش، خبر شهادتش را به حضرت امام(ره) می‌دهد، ایشان به مدت یک ربع ساعت به فکر فرو رفته و می فرمایند: او آمرزیده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.351 seconds.